Campaniile de SMS-uri au devenit o platforma de marketing foarte rapida si eficienta. Rata mare de deschidere si de raspuns, spre deosebire de email, face ca SMS-ul sa fie alegerea perfecta pentru un marketing de succes.
Iata 6 motive pentru care marketing-ul prin SMS este superior celui prin e-mail.
1. Majoritatea audientei are un telefon mobil
60% din populatia globala detine telefoane mobile, iar 40% au acces la internet. Statisticile arata ca in fiecare an, creste cu aproximativ 4% numarul de utilizatori de telefoane mobile. Lasand statisticile deoparte, e greu sa ne imaginam ca exista persoane care nu au telefon mobil, fie el inteligent sau nu. Insa accesul la internet este accesibil doar unora dintre noi, ca sa nu mai vorbim de faptul ca nu toti utilizatorii de internet folosesc o casuta de mail virtuala. Din acest motiv, printr-o campanie de SMS-uri poti trasmite mesaje mai multor persoane, decat printr-o campanie de email-uri.
Trimite si monitorizeaza mesaje si campanii SMS. Usor & in siguranta, oriunde in lume.
2. Rata de deschidere mai mare pentru SMS
Studiile arata mesajele de tip SMS au o rata deschidere de 98% si o rata de raspuns de 45%, in timp ce e-mail-urile se deschid in proportie de 28-33% si au o rata de raspuns de doar 6%. Asta inseamna ca de 3 ori mai multi oameni citesc mesajele de tip SMS, decat cele de tip e-mail.
Creeaza-ti propriul tau SMS Gateway chiar acum!
3. SMS-urile au rata de click mai mare (CTR)
Rata de click reprezinta raportul dintre clientii care fac doar citesc si cei care fac click pe link-ul din mesaj. In medie CTR pentru SMS este de 19%, iar pentru mail-uri 3,2%. Oamenii in general nu au timp sau rabdare sa citeasca un email si sa ajunga la link, insa SMS-urile fiind scurte si concise au o sansa mai mare de a retine atentia clientilor.
Trimite mesaje SMS nelimitat! Tu controlezi costurile!
4. Comunicare activa
Avand o rata de deschidere mai mare, mesajele SMS au si avantajul ca informatia ajunge aproape instant la receptor. Poti comunica orice, de la stiri, mesaje politice, pana la promotii si reduceri. Poti selecta audienta in functie de istoricul de cumparaturi si sa trimiti notificari despre produse care ar putea sa ii intereseze.
5. Calitate mai presus de cantitate
SMS-urile sunt limitate ca numar de caractere si te obliga sa transmiti informatiile cu adevarat importante, intr-o forma concisa, in timp ce atunci cand scrii un email ai tendinta de a adauga si informatii irelevante, existand riscul de a plictisi clientii.
SMS Marketing: cum sa iti protejezi baza de date.
6. SMS-urile sunt mai ieftine
Campaniile prin SMS sunt considerate mai scumpe decat cele prin email, din punct de vedere al pretului pe mesaj. Insa campaniile prin email necesita creativitate si investitie in design, pentru a obtine email-uri compatibile cu toti clientii de mail, ajungand la un cost total mai mare decat comunicarea prin SMS.